طراحی ست اداری

مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف امروزه برای بهتر دیده شدن و ایجاد حس اعتماد در مخاطب نیاز به هویت بصری دارند؛ این هویت بصری باید ضمن‌ رعایت اصول حرفه‌ای دارای امضای مخصوص هر شرکت یا ارگان باشد تا نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار دارای تمایز باشد. یکی از ابتدایی‌ترین فعالیت‌ها برای ایجاد این تمایز مهم، طراحی و‌ اجرای ست‌های اداری با طراحی‌های گرافیکی جذاب و مناسب با فعالیت‌های هر مجموعه است. همانطور که مطلع هستید مجموعه تبلیغاتی دایان با استفاده از نیروهایی خبره در امر ایده‌پردازی و خلاقیت در حوزه تبلیغاتی توانسته ضمن اهدای هویت بصری و اداری به تمام مجموعه‌های همراه خود، برای آینده تبلیغاتی آنها راه و برنامه‌ای روشن را تداعی و طرح‌ریزی کند.

چرا طراحی ست اداری شرکت تبلیغاتی دایان؟

استفاده از رنگ مناسب

تصاویر خلاقانه

استفاده از هویت بصری سازمان

رعایت کپی رایت

ماندگاری طولانی طرح

هماهنگی عناصر گرافیکی

استفاده از ایده های ناب

صحفه بندی مناسب

استفاده از اشکال ترکیبی

تعرفه قیمت های طراحی ست اداری شرکت تبلیغاتی دایان

پلن شماره 1

شامل :

  • سربرگ A4
  • سربرگ A5
  • کارت ویزیت

پلن شماره 2

شامل :

  • تمامی امکانات پنل شماره 1
  • پاکت نامه A4
  • پاکت نامه A5
  • پاکت نامه ملخی

پلن شماره 3

شامل :

  • تمامی امکانات پنل شماره 2
  • کارت شناسایی
  • لیبل CD

جهت دریافت مشاوره طراحی ست اداری، فرم را تکمیل کنید!!!

برای طراحی ست اداری بهتر است طراح با محیط شرکت، فعالیت شرکت کاملا آشنا شود. دلیل این کار استفاده طراح از رنگ ها می‌باشد. بدین صورت که رنگ های سازمانی می‌تواند هماهنگ با رنگ های موجود در بخش اداری شرکت باشد تا یک مدل هویت بصری برای شرکت ترسیم شود و بعضی از رنگ ها به بخش های جدایی ناپذیر شرکت تبدیل شوند. البته در این بین باید از رنگ های مرتبط با فعالیت شرکت به عنوان رنگ های دوم یا کمکی نیز استفاده شود.

المان ها در ست اداری در واقع بیانگر فعالیت شرکت و عوامل آن را می‌تواند بازسازی کند. باید به این نکته توجه داشت که صرفا ست اداری فقط برگه های چاپ شده برای شناسایی نمی‌باشند بلکه باید بیانگر فعالیت شرکت و هویت آن باشند. هویت سازمانی از مهم ترین دلایل برای جلب اعتماد مشتریان می‌باشد.

طراحی ست اداری بسته به تعداد زیرمجموعه های آن دارد ولی به طور کلی می‌توان عنوان کرد که برای هر زیر مجموعه به حداقل 3 روز زمان نیاز است. البته هرچه زمان و فرصت بیشتری برای طراح وجود داشته باشد، طراح می‌تواند بهتر و بیشتر به فعالیت بر روی ست اداری شما بپردازد. در نتیجه، پایان پروژه شما با رضایت خاطر بیشتری ست اداری خود را تحویل می‌گیرید اما برای کارهای اضطراری و اصطلاحا فورس مدت زمان سه روز برای هر زیرمجموعه می‌تواند طرح های قابل قبولی را به اجرا برساند.

مانند تمامی خدمات طراحی شرکت تبلیغاتی لیان، ست اداری نیز می‌تواند توسط مجموعه به چاپ برسد. مبلغ پرداختی برای به چاپ رساندن ست اداری، بستگی به تعداد زیرمجموعه ها و تعداد اوراقی که میخواهید به چاپ برسانید دارد اما شرکت تبلیغاتی دایان این تضمین را می‌دهد که قیمت و کیفیت چاپ به مراتب بهتر از چاپخانه های مطرح تهران خواهد بود.

نمونه کارهای مرتبط